EN
Back to top hospitalsofiamed.bg

ДКЦ "СОФИЯМЕД" С МОДЕРНА УСЛУГА ЗА ОНЛАЙН ЗАПИСВАНЕ НА ЧАСОВЕ

Телеграф  стр. 11

7.12.2019

 

Модерна онлайн услуга за записване на часове вече предлага ДКЦ „Софиямед”. Достъп до нея имат всички пациенти, които искат да запишат час за преглед или консултация със специалистите от един от най-добре оборудваните медицински комплекси в страната. Платформата за записване нa часове на сайта на „Софиямед“ – www.hospitalsofiamed.bg е реализирана в партньорство със здравния портал Superdoc.bg и дава възможност за записване на час за консултация с над 200 лекари по над 30 медицински специалности в трите локации на “Софиямед”.

 

„ДКЦ „Софиямед” непрекъснато инвестира в качеството и вида на услугите, които предлага на своите пациенти, включително и административните такива. Новата услуга за онлайн записване на часове ще осигури възможно най-бързия и лесен достъп до едни от най-висококвалифицираните медицински специалисти, които работят с най-модерната и съвременна диагностична апаратура в страната. В отговор на високите очаквания на съвременните пациенти през месец май тази година медицинския ни комплекс разкри и нов –втори, диагностично –консултативен център (ДКЦ „Софиямед“ Люлин) в един от най-оживените жилищни комплекси „Люлин“. Непрекъснато нарастващият брой пациенти ни кара да бъдем още по-отговорни в работата си. Стремежа ни да развиваме социално отговорна политика за важността от профилактика и навременна диагностика ни задължи да създадем тази нова услуга”, разказва д-р Тинка Данчева, управител на ДКЦ „Софиямед”.

 

Мотивацията за стартирането на новата услуга за онлайн записване е продиктувана именно от увеличения в пъти пациентопоток през последните 2 години. Трафикът към обявените телефонни линии за контакт и записване на часове е значително повишен като в момента в медицинския комплекс функционира и самостоятелен Кол център.

 

„За нас бъдещето на медицината е именно в модерните информационни технологии. Те предоставят огромни възможности и в сферата на здравеопазването – от подобряване на работата и взаимодействието между различните структури в здравния процес, до разработване и предоставяне на нови здравни услуги. Новата онлайн услуга, която реализираме в партньорство със Superdoc.bg за записване на часове, предлага по-гъвката възможност за пациентите да планират прегледите си -в реално време те виждат има ли промяна в графика на специалиста, в кой блок преглежда той, ако се налага да отменят записания си час –какви са опциите за презаписването му. Заедно с това пациентите получават потвърждение за записания час, напомняне за предстоящи прегледи, информация за отказани часове по имейл и чрез SMS известяване. Ако например е от друг град и има нужда от две консултации, той има възможността да избере последователни часове за тях, за да не губи ценно време. Услугата безспорно ще улесни пациентите ни, тъй като няма да е необходимо те да потвърждават часа си за преглед или консултация директно на нашата регистратура или на обявените за това официални телефони. Партньорството ни със Superdoc.bg е част от нашата дългосрочна стратегия за изграждане и развитие на съвременна и модерна болнична комуникационна мрежа, която е приоритетно ориентирана в услуга на пациентите, както и на медицинските специалисти и персонал”, коментира Симеон Петков, ръководител „Информационни и комуникационни технологии” в медицински комплекс „Софиямед”. 

 

Университетският комплекс работи със специален болничен софтуер, който дава възможност за най-съвременно управление на цялата медицинска документация на текущи и преминали пациенти. Заедно с подобряване на медицинската услуга, използвайки съвременни информационни технологии и софтуери медицинския комплекс „Софиямед“ приоритетно и постоянно инвестира в сигурността и устойчивостта на информационните системи.

„Обработвайки чувствителни данни обръщаме много сериозно внимание на достъпа и начина на съхранение на пациентските данни, използвайки няколко вида софтуери и технологии за защита“, допълва Петков.

 

„Софиямед“ предвижда през 2020 година да инвестира и в още съвременни технологични средства за улесняване на достъпа на пациентите до медицинския комплекс, както и този за обучение на медицинските специалисти.

 

„Щастливи сме, че ДКЦ “Софиямед” предоставя на своите многобройни пациенти удобството на онлайн запазването на час чрез платформата Супердок – по този начин всички потребители на мобилните и интернет технологии могат да запазят час за специалист в ДКЦ “Софиямед” без изчакване, дори в извънработно време, бързо, лесно и удобно, както и да получат напомняне за своята резервация“, обобщава Ваня Чонева, основател и управител на Superdoc.bg